2019 buick lacrosse for sale nationwide

Broader Searches

Buick LaCrosse For Sale

126 Great Deals out of 3,493 listings starting at $1,900

Buick LaCrosse Essence FWD For Sale

31 Great Deals out of 572 listings starting at $14,698

Buick LaCrosse Premium FWD For Sale

12 Great Deals out of 252 listings starting at $16,999

Buick LaCrosse Preferred FWD For Sale

9 Great Deals out of 126 listings starting at $15,494

Buick LaCrosse Premium AWD For Sale

4 Great Deals out of 105 listings starting at $16,495

Buick LaCrosse FWD For Sale

86 listings starting at $6,925

Buick LaCrosse Sport Touring FWD For Sale

45 listings starting at $14,394

Buick LaCrosse Essence AWD For Sale

4 Great Deals out of 19 listings starting at $24,450

Buick LaCrosse Avenir FWD For Sale

5 listings starting at $27,800

Buick LaCrosse Avenir AWD For Sale

3 listings starting at $33,995

Технические характеристики

Сначала разберемся с подвеской. Американский седан Buick LaCrosse построен на платформе P2XX с независимой подвеской, спереди – независимые два рычага, сзади – многорычажка. Ходовая дополняется стабилизаторами поперечной устойчивости. Дополнительно устанавливаются адаптивные амортизаторы.

Передвигается автомобиль за счет бензинового VVT мотора V6. 3,6-литровый атмосферный двигатель выдает 305 лошадей при 6800 об/мин и 363 H*m крутящего момента при 5200 об/мин. Работает двигатель с 8-ступенчатой гидромеханической АКПП, передающей момент передним колесам.

Опционально устанавливается полноприводная система Twin-Cluth All-Wheel-Drive в комплектации Premium. Система состоит из раздатки с двумя муфтами независимыми друг от друга. Дифференциал электронноуправляемый.

Техника разгоняет новый Бьюик ЛаКросс до сотни за 5,9 секунды с максимальной скоростью в 265 км/ч. В управлении машина не самая лучшая, ведь это флагман с соответствующим ему стилем поведения – раскачка в поворотах, недостаточная поворачиваемость и т.д. Поэтому еще раз. Не стоит на ней передвигаться со спортивным характером!

Цена и комплектации

В Соединенных Штатах продажи запущены в 2016 году в нескольких комплектациях:

  • Базовая – 32 990$;
  • Preferred – 36 990$;
  • Essence – 39 590$;
  • Premium FWD – 41 990$;
  • Premium AWD – 44 190$.

FWD – передний привод, AWD – полный. Базовая комплектация оснащена электрорегулировками передних кресел с вентиляцией, подогревом и массажем. Также установлен 8-дюймовый дисплей мультимедиа, обогрев руля и электрорегулировки колонки.

Также машина оснащается множеством систем безопасности:

  • 10 подушек безопасности;
  • камера кругового обзора;
  • системы помощи при парковке;
  • контроль слепых зон;
  • ESP;
  • адаптивный круиз-контроль.

Новое поколение Buick LaCrosse 2018-2019 – это комфортный седан на рынке задача которого доставить комфорт пассажирам. С этой задачей машина справляется отлично, но использовать ее для спортивной езды не стоит, хоть и разгоняется она хорошо.

Why Use CarGurus?

We’ll help you find great deals among the millions of vehicles available nationwide on CarGurus, and we’ll provide you with dealer reviews and vehicle history for each one. After all, over 30 million shoppers use CarGurus to find great deals on used cars and new cars in their area. And when it’s time to get rid of your old ride, sell your car simply and securely on CarGurus.

Once you’re ready to narrow down your search results, go ahead and filter by price, mileage, transmission, trim, days on lot, drivetrain, color, engine, options, and deal ratings. And if you only want to see cars with a single owner, recent price drops, photos, or available financing, our filters can help with that too.

2019 Buick LaCrosse

Kyree Williams

In 2017, Buick unveiled its third generation LaCrosse, which introduced a new styling direction for the brand. Therefore, the 2019 Buick LaCrosse receives only minimal updates as it enters the new model year.

The Buick LaCrosse embodies the traditional American full-size sedan, emphasizing comfort, luxury, and effortlessness from its stylish interior to its distinctive look. Buick has even added two new flattering exterior shades for 2019, Carrageen Metallic and Dark Shadow Metallic. Inside, the padded, premium interior makes the most of the car’s large dimensions.

Buyers also have two powertrain options. The base arrangement powers the front wheels with a 2.5-liter inline 4-cylinder engine and 6-speed automatic transmission, which are paired with an electric motor and small battery for a mild-hybrid arrangement that Buick calls “eAssist.” System output is 194 horsepower and 197 pound-feet of torque, and fuel economy is rated at 25 miles per gallon city, 35 highway, and 31 combined.

Buyers looking to take it up a notch can upgrade to a 3.6-liter V6 engine and 9-speed automatic transmission, which make 310 horsepower and 268 pound-feet of torque. Preferred, Essence, and Premium trims offer the V6 while Avenir makes it standard. Essence and above can also be equipped with all-wheel drive (AWD). The larger engine achieves 21 miles per gallon city, 30 highway, and 26 combined. Avenir also offers a Dynamic Drive suspension with larger wheels, additional driving modes, and an advanced front HiPer Strut suspension.

The LaCrosse comes in the same five trims for 2019: Base, Preferred, Essence, Premium, and Avenir. Base is impressively equipped with standard features like 18-inch alloy wheels, HID headlights with LED daytime running lights, 4G LTE connectivity, 8-way power adjustable front seats, a frameless 8-inch infotainment system with Apple CarPlay and Android Auto connectivity, USB ports, and an 8-speaker audio system. The 2019 model also adds an electronic parking brake.

Stepping up to Preferred gets you a power tilt-and-telescoping steering wheel, Sirius XM radio, and a built-in cargo net. Essence takes things up a notch with leather upholstery, heated front seats with memory, an auto-dimming rearview mirror, and adaptive headlights. Premium tacks on a heated front steering wheel, massaging front seats, a heads-up display, and a new cabin ionizer.

Avenir, the flagship trim of the lineup, comes with unique exterior elements like gloss black mesh grilles, exclusive interior accents and colors, and badging. It also adds navigation, a Bose surround-sound system, a panoramic power moonroof, a power sunshade, and exclusive 19-inch wheels.

In the realm of safety, the LaCrosse offers plenty of standard features: a reversing camera, rear backup sensors, and Teen Driver, which allows parents to view extensive reports on their teens’ driving behavior and limit certain features. The optional Driver Confidence I package adds lane departure warning, blind-spot monitoring, and rear cross-traffic alert. Driver Confidence II tacks on adaptive cruise control, automatic parking assist, forward automatic braking, and front pedestrian braking. The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) tested the LaCrosse in its debut year for crashworthiness, where it received excellent scores and a Top Safety Pick designation.

The Buick LaCrosse is the modern American sedan with plenty of style, class, comfort, and power, making it a great fit for just about anyone.

Read more

Дизайн

Внешне седан привлекателен, на фоне конкурентов он смотрится несколько устарелым, но всему виной цены. По классу конкуренты намного дороже, соответственно визуально они смотрятся лучше.

Фронтальная часть седана получила линзованную ксеноновую оптику со светодиодными дневными ходовыми огнями. Между фар широкая радиаторная решетка, окантованная толстым хромом, а в центре установлен крупный логотип американской фирмы. Цвет решетки меняется на заказ за 200 долларов. На капоте машины линии, сводящиеся в решетке радиатора. Бампер Бьюик ЛаКросс внизу получил маленькие круглые фары ПТФ, под которыми по всей ширине линия хромированного элемента.

Сбоку стильных решений еще больше, во-первых, это линии кузова – верхняя идет от фары, проходя через зеркало заднего вида установленное на ножку. Вторая линия сзади берет агрессивный стиль, на задней двери агрессия снижается, она падает ниже и проходит через ручки двери. Легкое раздутие арок скошено в конце. В арки установлены 18-дюймовые литые диски, расширить можно до 20-дюймовых.

Во-вторых, множество хромированных элементов – длинный молдинг, небольшая декоративная жабра, контурная окантовка оконной рамы, вставка на ручках дверей.

Корма седана Buick LaCrosse напоминает стиль Инсигнии. Узкие фонари наверху получили окантовку из алюминия. Часть оптики находится на крышке багажника. Сама крышка углублена, а наверху формой образует анти-крыло. Массивный бампер вытянут внизу. Туда вставлены хромированные накладки под выпускные трубы, если посмотреть, то сами трубы находятся за ними.

По размерам автомобиль соответствует E-классу:

  • длина – 5017 мм;
  • ширина – 1859 мм;
  • высота – 1460 мм;
  • колесная база – 2905 мм;
  • клиренс – 150 мм.

Окрасить модель можно во множество цветов, но это обычные цвета, металлик стоит 400$. Список цветов:

  • красный;
  • черный;
  • темно-коричневый;
  • темно-синий;
  • графитовый;
  • темно-зеленый;
  • кофейный;
  • светло-серый;
  • белый;
  • белый перламутр.

Интерьер нового ЛаКросса

Такой класс автомобиля позволяет разместиться пассажирам максимально комфортно. За счет колесной базы сзади много места, пассажиры спокойно могут вытянуть ноги. Над головой места тоже хватает – 97,5 см и 94,3 см спереди и сзади.

Если мы говорим о пространстве, то стоить затронуть сразу багажник. Объем отделения всего 402 литра, сложить задний диван нельзя, придется довольствоваться тем что есть.

Перед водителем 4-спицевый руль, оснащенный кнопками управления мультимедийной системой, круиз-контролем, подогревом руля и т.д. Руль регулируется электрически. За баранкой большая панель приборов с двумя круглым датчиками и большим квадратным дисплеем в центре. Крутая идея в небольшом залезании колец датчиков на дисплей, который в том месте имитирует стрелочные индикаторы заряда аккумулятора и давления масла – необычное решение.

Пользоваться панелью приборов Buick LaCrosse 2018-2019 необязательно, ведь есть проекция на лобовое стекло.

В центре панели торпедо, стильно интегрированный 8-дюймовый IntelliLink мультимедии с Android Auto и Apple CarPlay. Плавный переход к тоннелю выглядит футуристично, на его начале тонкий блок управления раздельным климат-контролем с мониторами по бокам, отображающими температуру. Ниже линия кнопок активации систем безопасности. Возле джойстика коробки передач деревянная крышка, скрывающая подстаканники.

Под тоннелем пространство с подсветкой, куда можно положить какие-либо вещи.

По салону много деревянных вставок – на дверных картах, панели торпедо, тоннели.

Цвет кожи LaCrosse:

  • коричневая с черными вставками;
  • черная с черными вставками;
  • светло-серая с темно-коричневыми вставками.

Опционально устанавливается пакет курильщика на 55$ с улучшенным фильтром очистки, обшивкой кресел.

Все сиденья обшиты кожей. Передние кресла регулируются электрически, дополнены подогревом и вентиляцией. Подушки мягкие, даже подушки боковой поддержки, поэтому ездить спортивно не всегда будет приятно. Сзади удобный диван с откидным подлокотником, в который интегрированы подстаканники.

2019 Buick LaCrosse Overview

In 2017, Buick unveiled its third generation LaCrosse, which introduced a new styling direction for the brand. Therefore, the 2019 Buick LaCrosse receives only minimal updates as it enters the new model year.

The Buick LaCrosse embodies the traditional American full-size sedan, emphasizing comfort, luxury, and effortlessness from its stylish interior to its distinctive look. Buick has even added two new flattering exterior shades for 2019, Carrageen Metallic and Dark Shadow Metallic. Inside, the padded, premium interior makes the most of the car’s large dimensions.

Buyers also have two powertrain options. The base arrangement powers the front wheels with a 2.5-liter inline 4-cylinder engine and 6-speed automatic transmission, which are paired with an electric motor and small battery for a mild-hybrid arrangement that Buick calls “eAssist.” System output is 194 horsepower and 197 pound-feet of torque, and fuel economy is rated at 25 miles per gallon city, 35 highway, and 31 combined.

Buyers looking to take it up a notch can upgrade to a 3.6-liter V6 engine and 9-speed automatic transmission, which make 310 horsepower and 268 pound-feet of torque. Preferred, Essence, and Premium trims offer the V6 while Avenir makes it standard. Essence and above can also be equipped with all-wheel drive (AWD). The larger engine achieves 21 miles per gallon city, 30 highway, and 26 combined. Avenir also offers a Dynamic Drive suspension with larger wheels, additional driving modes, and an advanced front HiPer Strut suspension.

The LaCrosse comes in the same five trims for 2019: Base, Preferred, Essence, Premium, and Avenir. Base is impressively equipped with standard features like 18-inch alloy wheels, HID headlights with LED daytime running lights, 4G LTE connectivity, 8-way power adjustable front seats, a frameless 8-inch infotainment system with Apple CarPlay and Android Auto connectivity, USB ports, and an 8-speaker audio system. The 2019 model also adds an electronic parking brake.

Stepping up to Preferred gets you a power tilt-and-telescoping steering wheel, Sirius XM radio, and a built-in cargo net. Essence takes things up a notch with leather upholstery, heated front seats with memory, an auto-dimming rearview mirror, and adaptive headlights. Premium tacks on a heated front steering wheel, massaging front seats, a heads-up display, and a new cabin ionizer.

Avenir, the flagship trim of the lineup, comes with unique exterior elements like gloss black mesh grilles, exclusive interior accents and colors, and badging. It also adds navigation, a Bose surround-sound system, a panoramic power moonroof, a power sunshade, and exclusive 19-inch wheels.

In the realm of safety, the LaCrosse offers plenty of standard features: a reversing camera, rear backup sensors, and Teen Driver, which allows parents to view extensive reports on their teens’ driving behavior and limit certain features. The optional Driver Confidence I package adds lane departure warning, blind-spot monitoring, and rear cross-traffic alert. Driver Confidence II tacks on adaptive cruise control, automatic parking assist, forward automatic braking, and front pedestrian braking. The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) tested the LaCrosse in its debut year for crashworthiness, where it received excellent scores and a Top Safety Pick designation.

The Buick LaCrosse is the modern American sedan with plenty of style, class, comfort, and power, making it a great fit for just about anyone.

Оцените статью
Добавить комментарий